»  Informácie k nákupu  »  Časté otázky (FAQ)

Časté otázky (FAQ)

Neprišiel mi potvrdzovací e-mail, čo teraz?

  • Každý e-mail s potvrdením objednávky sa automaticky odosiela z adresy objednavky@spoke.cz. Pokiaľ ho nemôžete nájsť v záložke doručenej pošty, je možné, že sa zatúlal do spamu či nevyžiadanej pošty, a preto skúste nahliadnuť aj tam.

 

Nepodarilo sa mi uhradiť objednávku, čo s tým?

  • Nemusíte vytvárať ďalšie objednávky a pokúšať sa o úhradu. Napíšte nám na info@spoke.cz a spoločne situáciu obratom vyriešime.

 

Ako uplatniť darčekový poukaz/voucher na vašom e-shope?

  • Stačí v prvom kroku nákupného košíka zadať kód vouchera do poľa "zľavový kupón". Zľava bude následne odpočítaná od hodnoty vášho nákupu.

 

Je možné vrátiť nevyhovujúci tovar?

  • Pokiaľ vám tovar z nejakého dôvodu nevyhovuje, jednoducho ho môžete počas 14 dní poslať späť. Všetky informácie na vrátenie tovaru nájdete tu.

 

Ako môžem reklamovať tovar?

  • Niečo nie je v poriadku? To nás mrzí, ale všetko sa dá napraviť! Informácie na riešenie reklamácie nájdete tu.
Prevádzkované na Provozováno na systému NetShops