»  Informácie k nákupu  »  Časté otázky (FAQ)

Časté otázky (FAQ)

Neprišiel mi potvrdzovací e-mail, čo teraz?

  • Každý e-mail s potvrdením objednávky sa automaticky odosiela z adresy objednavky@spoke.cz. Pokiaľ ho nemôžete nájsť v záložke doručenej pošty, je možné, že sa zatúlal do spamu či nevyžiadanej pošty, a preto skúste nahliadnuť aj tam.

 

Nepodarilo sa mi uhradiť objednávku, čo s tým?

  • Nemusíte vytvárať ďalšie objednávky a pokúšať sa o úhradu. Napíšte nám na info@spoke.cz a spoločne situáciu obratom vyriešime.

 

Ako uplatniť darčekový poukaz/voucher na vašom e-shope?

  • Stačí v prvom kroku nákupného košíka zadať kód vouchera do poľa "zľavový kupón". Zľava bude následne odpočítaná od hodnoty vášho nákupu.

 

Je možné vrátiť nevyhovujúci tovar?

  • Pokiaľ vám tovar z nejakého dôvodu nevyhovuje, jednoducho ho môžete počas 14 dní poslať späť. Všetky informácie na vrátenie tovaru nájdete tu.

 

Ako môžem reklamovať tovar?

  • Niečo nie je v poriadku? To nás mrzí, ale všetko sa dá napraviť! Informácie na riešenie reklamácie nájdete tu.

Prevádzkované na Provozováno na systému NetShops
Cookies Cookies
Potrebujeme Váš súhlas na využitie jednotlivých dát, aby sme Vám okrem iného mohli zobrazovať informácie týkajúce sa Vašich záujmov. Súhlas udelíte kliknutím na tlačítko „OK“.
Súhlas môžete odmietnuť tu.
Tu máte možnosť prispôsobiť súbory cookie podľa kategórií, v súlade s vlastnými preferenciami.
Technické cookies
Zobraziť viac
Reklamné cookies
Zobraziť viac
Analytické cookies
Zobraziť viac
Personalizované súbory cookie
Zobraziť viac